Header Ads

ad728
  • Son Haberler

    Aslan Takipte... - Hamit İmrek

    Galasaray, Bayern maçı sonrası yorgun çıktığı Rize deplasmanında hataya yer vermeyip, soluğunu Fenerin ensesesinde hissettirmeye devam etti. 

    Keremin kaçırdığı basit gol pozisyonlarına rağmen sahneye ; "Ben yedek kalacak oyuncu değilim "diyerek Oliveira çıktı ve golünü attı.Golden önce ise faul varmı yok mu tartışmalarını yersiz buluyorum çünkü yayıncı kuruluşun bize sunduğu görüntülerden doğru bir yargıya ulaşmamız mümkün değil.Hakem konusuna gelecek olursak çoğu pozisyonda düdük çalmayıp devam ettirmesi sevdiğim bir oyun tarzı ve hakemde bunu sağladı.

    Zahanın pozisyonundaki penaltı beklentisini ise tartışmalı pozisyon olarak değerlendiriyorum ama ben hakem olsam vermezdim. 

    Günün sonunda ilkyarı etkili olamayan Galatasaray ikinci yarı ,Bayernde yaptığı geç değişiklik hatasını tekrarlamayan Okan Hoca sayesinde ligdeki yenilmezlik serisini devam ettirdi. 


                                                                Hamit İmrek

    Hiç yorum yok

    Post Top Ad

    ad728

    Post Bottom Ad

    ad728